امید به زندگی پس از قطع دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی پس از قطع دیالیز چیست

وقتی بیماری کلیوی پیشرفت برای پایان دادن به مرحله، بیماران ممکن است نیاز به شروع دیالیز. با این حال، دیالیز بیشتر احتمال دارد که باعث ناراحتی و نیاز بیماران به دنبال یک برنامه محدود شده است. سپس، بیمار می خواهد برای جلوگیری از دیالیز. چه زندگی امید به پس از قطع دیالیز؟

زبان عمومی، پزشکان نمی خواهد نشان می دهد بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز شروع مگر اینکه عملکرد کلیه خود را کمتر از 15 درصد است و یا آنها برخی از عوارض جدی است. . در این مورد، دیالیز می تواند کمک به کلیه های آسیب دیده جایگزین برای حذف مایعات اضافی، مواد زائد و سموم از بدن، در جهت تداوم عمر بیماران. با این حال، زمانی که بیمار متوقف دیالیز، آنها ممکن است با مشکلات تهدید کننده زندگی مواجه شده است.

برخی از بیماران فقط در عرض چند روز یا چند هفته پس از قطع دیالیز با توجه به عوارض جدی مانند بیماری های قلبی، اسیدوز، ادم ریوی، و غیره می میرند، در حالی که برخی از بیماران دیگر بیش از 10 سال زندگی می کنند، چرا که آنها گرفته اند درمانهای موثر برای بهبود کیفیت زندگی.

اگر شما از نارسایی کلیه و دیالیز رنج می برند، شما می توانید از روش های زیر برای جلوگیری از اتخاذ دیالیز با خیال راحت.

1. سازماندهی یک طرح رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی: در حالی که برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی ممکن است به عنوان به عنوان درمان های پزشکی مؤثر، که در واقع ممکن است کمک به حفاظت از سلول های کلیه باقی مانده و بهبود کلی سلامت، تا حدودی.

2. عوارض کنترل خوب از نارسایی کلیه: اگر بیماران هر گونه عوارض، شما باید داروهای مناسب و مواد مخدر برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها بیشتر و تشدید وضعیت بیماری را.

3. بهبود عملکرد کلیه به طور فعال: طب میکرو چینی Osmotherapy، پاک کردن خون از آلودگی درمانی، سلول های بنیادی و یا حتی سلول های بنیادی درمان می تواند استفاده شود برای معکوس کردن آسیب کلیوی با توجه به وضعیت این بیماری بیماران.

رویکرد فردی به بهبود کیفیت زندگی این بیماران پس از قطع دیالیز تغییر از فردی به فرد. اگر شما می خواهید برای دریافت یک برنامه درمانی شخصی، شما می توانید آنلاین بیشتر از یک چت با دکتر داشته باشد.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: